diumenge, 8 de desembre del 2013

Setè dia:

Completem la pestanya "Activitats didàctiques"!

Després d'haver rumiat sobre exemples d'exercicis a classe, i que el mestre Salvador ens donés la seva opinió, hem pensat les activitats idònies perquè els alumnes aprenguin com és  Montornès del Vallès.

Els nens i nenes, mitjançant una carta que envia un noi de Montornès a la seva tieta que està treballant a Barcelona, han de respondre una sèrie de preguntes. Les qüestions, de manera indirecta, fan referència a com és el municipi, com ha canviat  i de què es viu. Els alumnes amb aquestes activitats podran reflexionar sobre la manera de viure en el poble.

Desitgem que us agradin!

Bon Nadal i feliç any nou!

3 comentaris:

  1. Hola noies,
    Hem estat mirant el vostre bloc i hem trobat que:
    - Aspectes formals: ens encanta el vostre disseny, trobem que compleix els requisits, hi ha correcció ortogràfica i gramatical i està molt ben organitzat. Per tant, molt bé!
    - Activitats: en aquest apartat trobem que són creatives, funcionals i fan reflexionar als alumnes, tot i això no podem evitar fixar-nos en que no teniu informació pel professor i no sabem a quina edat va dirigida. Per tant, el total tot i que tingueu molt bé algunes coses trobem que aquest apartat us hem de dir un poc.
    - Informació: són dades actualitzades, les fonts també les teniu, és clara i concreta, original i va acompanyada de suport visual, en definitiva molt bé noies.
    - Global: trobem que és una eina didàctica perquè els alumnes discuteixin i reflexionin per tant que ha complert el seu objectiu principal.
    - Actituds: el diari està molt bé, i aparentment no heu tingut dificultats.
    Per tant, us donem una nota de: 8.75
    Ja que dels aspectes formals molt bé, activitats poc, informació molt bé, global molt bé i actituds també.

    RIOC

    ResponElimina
  2. Hola noies,

    Pel que fa a l'avaluació del vostre bloc destaquem els següents punts:

    - Els aspectes formals els trobem molt bé, ja que no hi ha presciència de faltes d'ortografia, els textos són d'origen propi, el disseny és adequat pels infants, compleix els requisits de la pràctica i el títol i l'eslògan són originals!

    - Les activitats didàctiques les trobem bé, creiem que podrien ser més creatives i innovadores i ens faltaria que especifiquéssiu a quin curs van dirigides. Tot i així creiem que, es poden realitzar a l’escola sense cap problema, que són significatives i funcionals, que fan reflexionar i investigar a l'alumne a la vegada que treballen algunes competències.

    - La informació que podem veure al vostre bloc creiem que és clara, concreta i entenedora per a tothom, tot i així creiem que faria falta que estiguessin presents les fonts d’informació.

    - Pel que fa a l’actitud creiem que no heu tingut dificultats per elaborar el bloc, heu elaborat totes les correccions que us proposaven els companys i el vostre procés d’elaboració es pot veure clarament al diari, per tant creiem que molt bé.

    Així doncs, la nostra puntuació és un 7’5

    ResponElimina
  3. Bona nit,

    Primerament comentarem l’estètica del bloc. Trobem que, el lema del bloc està molt ben estriat juntament amb la imatge, ens trasllada a imaginar-nos el poble on hi ha vegetació. Pel que fa l’estètica els textos estan ben justificats, el format de lletra és el mateix i està ben estriat, els espais estan ben aprofitats, tot és molt agradable i facilita la interacció pel bloc.

    Els continguts que hi apareixen al bloc veiem uns objectius ben redactats que especifiquen molt bé allò que treballareu a partir del bloc, els diaris estan ben explicats i ens ajuden a seguir l’evolució dels canvis que heu fet al bloc. En diferents apartats, les imatges ajuden molt a situar-se en el context d’aquells continguts explicats, són visuals i entenedores amb la informació ben ubicada, justificada i concisa. Potser en l’apartat “de que vivim hi afegiríem algun gràfic més per veure de forma més clara les dades aportades.

    Al vídeo es nota que llegíeu, hauríeu de vigilar amb això, ja que si es tracta per a nens i qui s’ho està explicant no s’ho sap bé, molts d'ells pensarien que tampoc han de saber-ho. Falten algunes fotografies per a situar el que esteu explicant o més dinamisme. Els continguts són entenedors i ben contextualitzats.
    Pel que fa les activitats creiem que els hi falta una mica més d’estètica i dinamisme, són ben pensades i originals pel fet de treballar els apartats a través d’una carta, tot i això pensem que podrien estar una mica més elaborades.

    En relació a la nostra rúbrica d’avaluació:
    Aspectes formals: molt bé. Continguts: molt bé. Vídeo: bé. Activitats: bé.
    Com a nota final 9.

    Enhorabona, continueu endevant!

    Paula, Gemma i Mireia.

    ResponElimina